After Sun. :)

1 :a april idag hehe
Ja igår blev kevin hela 3 månader,
Han är en pigg liten filur, Han protesterar när han inte vill vara i vagnen,
Han har börjat komma i en sån fas att vara extremt pigg och vara upp och se allt som händer,
Vill bara ligga i vagnen när han ska sova min pöjk =)
Mötte som sagt Tony igår, han saknade oss hihi =)
Så sov han över och åkte till jobbet imorse !
Gick in på apoteket och fråga om dom hade " after Sun " kräm,
Dom hade en *after sun* hon sa att den skulle vara bra,
Men la på lite sånt i ansiktet, tyckte inte den var särskillt bra faktiskt.
Ska kolla efter en annan, eftersom jag ska börja sola regelbundet !

Idag Ska jag till Bvc och vaccinera Kevin,
Min stackars ängel han kommer inte tycka om det =( buhu.
Efter det ska jag åka och möta Veronica på maria torget,
Sola efteråt förhoppningsvis och sen till skärholmen sen hem laga mat och färga håret,
Så åker hon till sin kurs imorgon bitti härifrån =)

Kevins små söta avtryck ! <3

Melissa » 2009-04-02 | 11:39:27
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

japp jag tror oxå jag kommer få ngr små sen när magen sjunker ihop precis som du säger både du å jag va ju smala å nätta innan ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback