After all we have done !

Running to my vaine
Efter en hel del letande så skrev en vän vad låten hette och jag fick den =)
Verkligen fast vid den,
Inga kommentarer har jag fått tror nog det är bra att man är en bra person och bra mamma så man inte har något att fråga om =)
Kevin försöker sitta när han sitter i knät lutar han sig framåt och försöker ta stöd med sina armar =)
Vi åkte till Skärholmen och mötte Anett och åt Wook - Biff nudlar med vegitariska vårrullar, Jäkla goda vårrullar,
Kevin har bestämt sig för att, ska han inte sova så vill han inte ligga eller sitta i vagnen utan vara i bärselet,
Så kommer det nog vara en tid framöver, får väl börja med sittvagn tidigt tror jag =)
Nåväl efter det så åkte jag och mötte Camilla på Söder sen åkte vi till hornstull och Jag solade, Stackarn var livrädd att ha kevin i 20 min, trodde han skulle gå sönder och var rädd att han skulle börja gråta,
Men Kevin var så snäll så mot camilla. =)
Sen åkte vi hit, Ska väl söka fler lägenheter nu antar jag, måste fan sätta sprutt på det nu !

Ha det fint gott folk.
Milla » 2009-04-06 | 21:15:17
URL: http://miiillla.blogg.se/

aaaw han var verkligen världens sötaste lillkille jag sett! :) så snäll var han mot mig hihi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback