uua.

Hellu..
Idag har jag varit på mvc med tony och anett,
Jag vaknade halv 4 helt klar vaken, otroligt jobbigt, men lyckades somna om efter halva filmen jag satt på. =)
I huddinge så skulle vi äta innan, jag blev jätte åksjuk i bilen, sen när vi väl skulle äta så gick det inte så bra för mig att få i mig maten, tog extremt långt tid, sen mitt i maten blev jag helt varm och röd i hela kroppen och kände mig jätte yr och illamående kraftigt, gubben och anett såg det och kände på min panna, var jätte varm.
Det dämpade efter ett tag men ingen aning om vad det var. =/
Allt gick bra på mvc, kevins hjärta slog bra och det var huvudsaken, men han kickade till dopptonen 2 gånger och vart arg för att vi störde honom hihi =D så söööt ååh vill ha han nuu alltså min bebbee. =)
Har jätte ont i huvudet nu iaf så ska nog lägga mig och läsa eller kolla tv tror jag sovit för lite.
Tjingeling.



Igår onsdag.
lugn dag faktiskt, umgicks hela dagen med att känna kevins sparkar. = )
Han äe för gullig alltså, hihi en liten vilding faktiskt.
23+1 var jag i igår, tiden går rätt fort ändå om bara 4 dagar äe jag i 24+0 = )
Så otroligt mycket jag längtar drömmer väldigt ofta om förlossning nu faktiskt,
Härom dagen drömde jag att jag födde kevin i den veckan jag var i nu och att han var lika lite som en fjärrkontroll men ville inte förlora honom så ammade honom medans han levde men han rörde sig inte specielt mycket. =/
Sen har jag drömt att jag skulle föda jag och tony stog och vänta i centrum på att verkarna skulle bli tätare så vi kunde åka in och genomgå förlosningen han stog och höll om mig bakifrån och hade händerna på magen för att lindra verkarna. =)

ska kila, heiipa. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback