Utkast: Hellu you. ...

Hellu you.
Idag har det varit rätt lugn och stillsam dag faktiskt,
ställde klockan på kvart över 8, men vaknade av mig själv ändå tidigare och att jag fick ett mess från pojkvän.
Hälsade på min vän toaletten innan jag kunde äta frukost,
Efter frukosten satte jag mig här gjorde iordning mig sen bar det av till handen (berika) på ett möte med en jätte trevlig lärare som heter tommy, hehe ett plus var att han hade humor så man kunde skratta åt vissa saker han sa och han skojade väldigt mycket. :)
Men ivarjefaall så pratade vi om distans, och kom fram till att jag skulle komma dit en gång i veckan hämta och lämna. :) det tyckte jag lät strålande. =)
Problemet var bara att det var en jävla massa svartskallar på den skolan, och då kände man sig inte alls trygg må jag säga. =/
Hur som helst sen har jag bara tagit det lugnt hemma, kände att jag behövde det efter dom här två dagarna. :)

Ska läsa/kolla tv lite nu, sen sova.
Tjingeliiing / Wictoria.


Igår ( Söndag)
Hejsan .
Idag har jag och älsklingen varit på match, Hammarby - Kalmar .
Det var ett jädrans liv alltså, kevin var inte still någongång i magen hihi. :) Rigäla sparkar och kullebyttor.
Problemet var bara att kalmar tog hem den där segern med 2-0 usch. =/
så matchen sög ju rakt upp och ner. Bättre lycka nästa gång hammarby.  =)
tjingeling. / Wictoria.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback