Utkast: Hejsan.. ...

Hejsan..
Idag var jag och älskling och min kontakt person på mödravården.
Allt gick jätte bra, och fick svar på mina frågor av en förlossningsläkare, så det lugnade mig otroligt mycket.
Måste ge ett råd, så fort ni upptäcker något befråga din barnmorska hon vet svaret. =)
Jag har en sån otroligt go och snäll barnmorska och kan verkligen prata med henne. =)
anett väntade utanför medans jag och tony satt i ett rum med min bm och förlossningsläkaren som klämde lite på magen och så. =)
Sedan fick vi höra hjärtljuden på kevin och det lät jätte bra och det glädjer mig.
Vi fick också reda på att vi får göra ett till ultraljud runt V 28 hihi. =)
Efter MVC så åkte vi till västerhaninge igen jag blev otroligt åksjuk som vanligt, men vi gick och tog en fika och pratade lite, så himla mysigt. =)

Tjingeling. =)
En evig kärlek.
Vecka 22+2 är jag inne på idag. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback