hellu

Hejsan,
Idag har jag bara tagit det super lugnt, Mådde super dåligt igår kväll sen fick jag inte sova för kevin,
Sen imorse när jag väl somnat vaknade jag av att en idiot står och skriker på min mor i köket för att han inte hade K**rk.
Den idioten alltså får alla att lida i familjen usch hat hat hat.
Önskar jag kunde ta mor härifrån och bara bort från honom, hon lider verkligen. =(
Sen gick jag iaf ner och handlade mjölk åt mamma för hon ä lite krasslig,
Åt lite mat med mamma och sedan har jag väl bara suttit här,
är verkligen super trött alltså hehe,
Juste jag blev medlem på familjeliv.se faktiskt ( Wictoriiaa ) heter jag där, super bra sida. =)
Sedan så hade vi levande kräftor i en hink på köksbordet pappa tog upp en och visa usch vad äckligt blev lite skraj =p hahaha, men nu kom pappsen in med kräfta och sa att dom skulle kokas usch vad tårögd jag blev,
Det är ju ett liv ju. =( , Rast in peace kära kräftor, tänk er själva att bli uppäten av gamar, hemskt ju. =S
Mamma är inte hemma hon orkade inte med idioten så hon åkte till en vännina.
Fick iaf choklad och fanta av pappsen *mums* =)

Me love my bebis. Rip kräftorna.
Första bilden : Jag älskar min bebis, idag ä det 22+3.
Andra bilden. :  Levande kräftorna, Vila ifrid ungefär. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback