Torsdag

Tjillivippen.
Vilken dag det har varit. =D
När jag vaknade i morse så mådde jag ej så bra som vanligt på morgonen. =/
Sedan Kilade jag iväg till köket varje 10:e min och tog något att äta.
Och då vettni, Då ser jag på msn att Min Idiotiska bror Försökt kontakta mig via min andra bror.
Och skrev såhär " Säg till tony att ge tillbaka alla pengar han snott så är det lugnt mellan oss sen. " ,
Är han dum i hela jävla huvudet? ursäkta men Hur ofta förlåter man någon som satt en kniv mot halsen och förstört ens liv så pass mycket och vänt mitt psyke ut och in att jag inte ens kan se honom längre.
Då är det inte
LUGNT, för jag vill inte ha något med han att göra! .
Så jag ringde till min far och berättade att han försökt kontakta mig och att jag inte klarade av det för jag får panik,
Och det är verken bra för mig eller mitt barn.
Sen kontaktade jag pojken och sa vad han nyss sagt & han blev tok arg och jag förstår honom fullt ut.
Sen ringde mamma som tony redan pratat med så jag förklarade för henne också vad han gjort, och hon tyckte att det fick räcka med han nu, att han ska bort härifrån.
Han är ett problem, ett Stort problem, så hoppas han försvinner snabbt, det får vara slut nu.

Men sen kom Anett och hämta mig för vi skulle åka till MVC,
Blev så äckligt åksjuk i bilen alltså usch,
Men sedan när vi kom fram till Huddinge så gick vi och åt på ett ställe,
Jag var riktigt utsvulten så jag åt upp hela stora biten lasange. =) Tjockiiis. ha ha. =p
Sen Började en tjej som jobbade där (Ulänning) prata gärnet med oss så vi höll på att få tokryck alltså, non stop på henne ha ha.
Sen helt utan anledning frågar hon om jag var Finsk Zigenare för att jag hade sån utstrålning. =S
Ha ha ha, hon var rolig men otroligt jobbig. =p
Sedan gick vi rakavägen upp till MVC, sen höll jag på att få utbrått på kuratorn som var med oss hon pratade fan mer en vad min barnmorska gjorde tänkte be henne hålla käften alltså tål inte sånt. =/
Men iaf så bad jag anett och hon *Eva* gå ut för jag ville prata med Gunilla själv (Barnmorskan),
Dom knalla ut, så frågade jag Gunilla om jag kunde få byta från min barnmorska till henne ist för hon var vikarie för min barnmorska, Så hon sa att det skulle gå.
Anledningen till att jag vill byta till Gunilla är för att jag trivs så otroligt bra med henne och hon är så otroligt snäll&Trevlig. =)
Sen kolla hon mitt blodtryck hmz, 110 av 37 eller något sådant, helt normalt sa hon iaf.
Sen så fick jag lyssna på Kevins hjärta igen, han låg still den här gången. =)
146  & Varierade som det skulle, så underbart alltså. <3

Påvägen hem slängde anett in en komentar/Fråga som löd * Vet du vad förkortningen till Kyrkans Ungdoms Kör är?*
Haahahaha, höll på att skratta hjäl mig alltså. =D
Så vi båda skrattade i tackt, åh hon är så Go alltså för att vara en kontakt person kan ta henne som en Syster alltså. <3
Sen kom vi hem hit dåra, och jag sprang in för att kolla vad chokladen hette som min mor skulle köpa. =)
*Marabo med luftbubblor, * Typiskt veronica som fått mig börja äta dom otroligt mycket. =) 

Nu sitter jag här har precis ätit middag, ska ta en promenix med pojken. =) 
Sen sova tror jag.


Ha det strålande!! =)
/Wictoria
veronica » 2008-09-08 | 01:32:44

haha vadå marabou med luftbubblor i är niiiice goott! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback