Torsdag.

Hej..
Idag har jag inte gjort specielt mycket Vaknade 06.00 av att lillkillen sparkade,
Somnade om ställde klockan på 7 men orkade inte kliva upp då heller sen vid halv 8 vart jag tvungen till det,
Har ju möte som jag ska gå på med gubben men har verkligen ingen ork mår så illa och är så trött och ont i ryggen,
Min lilla kille inne i magen har sparkat och gjort så många volter så hela magen skaka haha och han är i full gång en. =)
Vilade hela dagen igår för att orka med den här dagen men det hjälpte ju inte, förstår inte varför jag är så trött fast jag äter järntabletter och vitaminer,miniraler. =/
Nej, får ta upp det med barnmorskan på torsdag det här funkar inte måste ju ha energi till saker och ting.
ska fixa iordning mig lite om jag ens orkar det, (osäkert) . =/
Men jag vet iaf att när jag kommer hem ska jag lägga mig i sängen med lilla Kevin och läsa babybok. =)
Han börjar bli stor i min mage, tror det är trångt där inne faktiskt känner varenda rörelse och när hans fot dras över magen och så, känns så himla underbart. =)
Snart har vi dig babyboy <3
Inte bara det är så långt gången i Graviditeten så det har börjat läcka små droppar mjölk då och då, blev så förskräckt igår när jag såg det, men det är ju normalt och ett gott tecken så har ingenting att vara rädd för =) hihi.

Thjing! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback