Tisdag.

Hej..
Jadu, är så otroligt slut i kroppen.
åkte till huddinge idag igen fast själv den här gången,
tog lite proer och blodtryck och fick extra ultraljud 28.e oktober eller innan, dom skulle skicka en lapp. =)
Kevin är i fullgång hela tiden en liten bråkstake märker jag. =)
Så ibland blir jag lite orolig när han inte sparkar på morgonen men det betyder bara att han tagit en sovar dag och är trött. =), inge fel på han inte vår lilla son 14 veckor kvar nu gick in i vecka 24+0 idag. =)
du är verkligen längtad hjärtat, börjar bli stor i mammas mage. =)
låter aldrig mamma få det lugnt där inne i magen inte haha.. =p
Men i varjefall så är jag helt slut, och ska snart bädda ner mig i sängen med kevin med en kopp te och bara ta det lugnt och kolla på tv.
Ska till Mvc igen på torsdag då kommer jag vara i vecka 25+2 nämligen så då ska jag få ett nytt moderskapsintyg som jag kan skicka in. =) Tiden kommer svisha förbi för mig hihi. =)
Snart har jag min lilla kille i famnen, tror han kommer födas tidigare men man vet ju aldrig.

Han är omkring 20 till 30 cm , väger omkring 0,5 kg och hjärtat slår 146 & varierar precis som det ska, livmodern är 24 cm..

Du ger din mamma mycket sammandragningar vackrast . <3 
Står ut med så mycket pga dig hjärtat!  

Tjing. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback