sugendag.

hejhej.
sugen dag, vakna upp med illamående & har mått illa hela dagen.
Det sög verkligen, så har bara varit hemma idag,
Fick ett städryck men gjorde en sak sen var jag helt slut. =/
Har inte ätit som jag brukar heller pga illamåendet..
Otroligt jobbigt, har legat kollat på tv och suttit lite här och läst tidningen vi föräldrar.
Sen har jag känt något jag aldrig känt förut & det var att det stack till i magen så det gjorde ont,
Tony sa att det var " kevins " naglar, vilket jag inte tror det var,
Så jag googlade det och det stog att det brukar vara så när livmodern växer & att det är många som fått så.
Hade inte jag en aning om men det var ju tur att det inte var något annat. =)
Nu ska jag nog gå och göra mannagrynsgröt, *mums* .
orkar inte inte ens prata med tony för det blir bara bråk då, sa rakt av till han att jag kanske inte orka komma till han imorgon, får se faktiskt men tror inte det.
är för trött alltså, menmen ska kila iväg till köket nu.

Tjingeling.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback