Söndag.

helluu..
har inte skrivit så mycket sen i torsdags, men i fredags så umgicks jag med min kära vän Melissa. =)
Vi åt på donken, äntligen kan jag äta där då och då igen, sen gick vi och kolla i affärer på bebis kläder hon är ju i vecka 11/12 men ändå hon har så söt liten plutt mage tror hon väntar en tjej faktiskt men iaf vi hitta jätte söta kläder,
Jag hittade en mjuk pälsoverall brun med öron på luvan och en liten knodd svans som jag ska köpa strax eller så kanske jag får den av Min lilla skrutt Veronica. =)
Melissa köpte ett par jätte söta nallephu strumpor som hon blev förälskad i.
Sen gick vi hem till hennes mor och vi sjönk ner i soffan med täcke och kolla på disney och åt godis jag drack mjölk. =)
min lilla kille inne i magen sparka och rörde sig hej vilt när jag satt i soffan så hela magen skakade och han boxades så hårt att man såg det klart och tydligt så smörjde in magen med olja för det började klia, brukar göra det när magen töjs ut. =)
Vi hade det jävligt mysigt sen åkte jag hem vid 22:00 snåret, med samma jävla äckel svartskalle buss shaffis som körde mig sist när ja var hos henne höll på att få krupp men den här gången hoppa jag inte av i jordbro utan i hanveden haha ;p Tack för en underbar kväll min gumma!
Sen igår så låg jag bara i sängen och mådde så jäklans piss, hade så mycket illamående och sved i hela magen ( typiskt magkatarr) så låg bara och kolla på film med min knodd i magen han sov inte först jag lagt mig till rätta och somna själv, så idag på morgonen sov han en, hihi en liten trötter alltså. =) Så söt,
Mamma längtar efter dig jätte jätte mycket, sen började han röra sig lite smått då och då, han har nog tagit en sovar dag som jag gjorde igår. =) han brukar göra det ibland haha.
Men idag mår jag bättre så har duschat och sen har jag ätit ungefär hela tiden just nu äter jag yoghurt med vanilj och jordgubbs smak, en riktig höjdare. =)
Ska på bio med anett klockan 4 i brandbergen så det ska bli riktigt trevligt. =)

Thjing Thjing. =) Miss Wictoria.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback