ops^-

Idag ( söndag )

Hejsan.
Idag, en så länge har det varit en rätt okej dag,
Vaknade upp från en hemsk mardröm, sovit så otroligt uselt idag pga ryggvärk & mardrömmar,
Något man får vänja sig vid helt enkelt.
Men när jag vaknade så mådde jag okej till skillnad från igår, menmen sånt händer.
Allt man behöver just nu är ju sömn, sen vore det great om man kunde undvika graviditets depritioner.
Men det har jag lite svårt över med tanke på att jag bollras med min panik ångest själv så.
men har iaf ätit frukost, och kevin verkar ha tagit en sovar morgon, hehe. =)
idag ska jag egentligen umgås med tony, men får se hur det blir med den saken om vi blir sams,
Men det brukar vi iofs bli så. =)
nu har jag inget mer att skriva förutom att Kevin har vaknat =D .

Tjingeling.

Igår (lördag)
Hejhej.
Som sagt glömde skriva  för mådde så otroligt dåligt.
jag vaknade och försökte äta men mådde så otroligt illa så kunde inte,
Låg i sängen i princip hela dagen åt 2 tallrikar gröt på hela dagen,
Det blev totalt kaos när jag såg att idiot bröderna plockat isär en grej som tillhörde mig,
Så mina hormoner tillsammans med mitt temprament gjorde hus i helvete, började skrika kasta saker mot min mor och min bror osv, katastråf.
Dom lät mig vara ifred tills min mor öppnade lite försiktigt och fråga om jag lugnat mig,
Låg inbäddad i sängen och bara mådde otroligt dåligt och hade ångest för att ha skrikit åt min mor.
sedan kom hon in i mitt rum med lasange på en bricka och mjölk och sa att jag måste försöka äta lite, jag tog emot det och då kramade hon mig och sa att hon förstog mig och att alla har rätt att vara arga ibland, jag är hennes stora flicka som snart blir mamma själv, och hon älskar mig.
Och det behövde jag så mådde lite bättre psykiskt iaf. Tack mamma! =) <3
Somnade rätt tidigt iverjefall .
Ska kila nu som sagt.
Hejs svejs. / Wictoria.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback