missade.

Idag ( onsdag )

Hejsan.
Idag fyller jag år, hehe
 Fick en rosa digitalkamera och lite smått och gott. =)
så veronica kom över till mig och det var meningen att vi skulle baka.
Men när jag väl mött veronica så var vi tvungna att åka till handen för bankomaten var avstängd här i v.h,
Fick verkligen lida på bussen ha ha, usch åksjuk n´är man har en bebbe i magen,
Så vi tog tåget tillbaka efter vi hämtat ut pengar, så bad jag gubben komma till vivo för jag ville ha en puss =)
sen gick vi till konsum handlade lite cola och gick hem skulle laga mat för vi var otroligt hungriga,
Så har två idioter bosatt sig i köket så vi satt och väntade tills dom gott,
Sedan gick vi in i köket Veronica tänkte börja med maten och jag börja med kladdkakan, så kommer dom ner igen och båda går in i mors och fars sovrum och vänta tills dom dragit ut förens då kunde vi laga det vi skulle laga,
Men i vilket fall som helst så åt vi spagetti och köttfärssås jätte smarrigt, Men det uppstog nämligen ett problem bara,
KLADDKAKAN , haha det var ett rent he***vete må jag säga, vi gjorde precis så som man skulle (Trodde vi) ,
Veronica skulle vispa smeten men all deg fastnade i elvispen så veronica hade ett jädrans problem att få bort det ha ha,
Sedan var det bara in i ugnen med den vi trodde det skulle bli bra men det visade sig bli katastråf haha , vi tog ut kladdkakan och den var alldeles hård och snus torr och smakade pekka alltså ha ha, så vi lät den stå och städade undan lite. haha Sedan gick veronica och mötte sin mor, och jag stannade kvar här hemma och kolla lite tv.
Så det blir bara lugnt framöver. =)

Tjingeling.

Igår (Tisdag)

Igår tog jag det bara extremt lugnt kom in i vecka 22+0,
gick bara en liten promenix för att få luft. =)

Heiipa.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback