missade igen.

Hellu,
Idag har jag inte gjort så mycket , fått en mammaklenning av mor jätte fin faktiskt,
handlat dricka i centrum sedan bara tagit det lugnt,
vissa dagar är ju bara dödens dag under graviditeten. =)
Hitta en gullig sida och rolig, där man la upp en bild på sig själv och en på sin partner så bildades sidan en bebis som egentligen skulle vara lik oss ha ha. =)




Igår (fredag).
Ja då var jag jävligt arg på en psykopat brud som i över 1 år försökt komma emellan mig och tony,
igår skrev hon att han skickat sms till henne där det stog att han älskade henne och inte mig osv,
Blev så pissed off alltså pga henne blev det tjaffs mellan mig och tony mina hormoner gick igång.
ville strypa han och slå henne sönder och samman,
Men om jag ska vara ärlig hon är inte värd någonting, En avundsjuk liten subba är vad hon är,
Tony kulle aldrig kämpa för mi och kevin om han inte älskat oss, blir så tokig alltså, hon kan ju drömma om att ens få kolla på min bebis. =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback