hehe.

Heloj .  =)
Den här måndagen började som vanligt med att jag vaknade låg kvar i sängen,
Kevin börja sparka ovanligt mycket. =)
Sen föll morgon illamåendet över mig igen, efter det åt jag frukost som vanligt.

Sen kolla jag lite tv, och satt lite vid internet klädde på mig inför färden till sös.
Medans vi väntade på att få träffa läkaren så köpte vi glass och vanilj bulle. =) 
Sen kom läkaren och  pratade lite fick återigen en ny medicin för urinvägs infektion,
Men jag tillät inte att hon skulle skriva ut den för jag sa klart och tydligt att jag inte vill skada min son.
Hon sa att det absolut inte skadade och att det var bättre att ta den medicinen en att få tillbaka urinvägsinfektionen. =/
Så visst hon fick skicka receptet till apoteket, men jag tänker inte börja med dom först jag pratat med min barnmorska, så enkelt är det sen får hon säga exakt vad hon vill. =)

Sedan tog en annan sköterska blodtryck 103/57 tror jag det var om jag förstog det rätt hähä. =p
Sen tog hon blodpro på mig sedan urinpro sedan fick vi gå (äntligen) .

Tågresan var tråkig,
Men kevin levde rövare i min mage haha det gjorde han på sjukhuset också. =)
När vi återigen kom till Västerhaninge så gick vi till konsum och köpte Fil och kanel, Då dök älsklingen upp han skulle köpa 3 paket grädde så jag frågade om han skulle bli tjock hähä =) ( Men det var till matlagningen)
Sedan sa vi hejdå och jag och mammsen gick hem, jag tog en tallrik med filmjölk & efter det tog jag mat. =)

Försöker få kontakt med min far så vi kan hämta ut mitt paket på posten,
Men iofs så jobbar han och verkar vara väldigt upptagen. =/

Blev lite trött efter middagen så jag ska nog lägga mig och vila en stund framför tv.en. =)
Men det går ju iofs inte om en idiot till bror sitter och dunkar musik och röjer på sitt rum ovanför mig.
Sen han kom hem igen har han bara ställt till med problem, Hatar honom riktigt mycket!!! Han kommer derimot inte nära min och gubbens Son. !!!

Ville bara skriva det och få ut min ilska lite för han är verkligen ett äckel & tror att han bestämmer över min familj. Usch!!
Tur att jag och älskling ska flytta så fort vi kan . =)

Ha det suveränt nu alla glada & Sura. ;P / Wictoria & kevin. =) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback