en dag till..

Idag.
Har vi varit på MVC jag och älskling.
Först träffade vi en beroende läkare och kuratorn, dom var verkligen pressande och frågade ut oss och tjatade om allt möjligt, tony blev så tokig att han gick ut och smällde igen dörren så jag fick sitta där själv och ta pressen,
tillslut blev jag också otroligt förbannad och otålig och bad dom hålla käften och att jag ville träffa min barnmorska ist.
Så fick jag träffa henne, så blev jag lugnare och så tog hon blodtryck och lyssnade på hans hjärta och mätte livmodern. =) .
Hans hjärta låg på : 146 & varierade .
min livmoder var : 24 cm .
och mitt blodtryck var bra. =)

Igår (söndag)
Träffade jag Melissa vid donken i handen,
Vi skulle egentligen äta på subway men det blev donken ändå, så satt vi och tjattra i evigheter fast vi märkte det inte själva, vi blev döva ungefär för det var sånt liv ha ha. =)
Sen gick vi och kolla kläder och Melissa köpte en tröja med en smilegubbe på jätte söt,
Sen gick vi hem till hennes mamma och skönt ner i hennes soffa som var otroligt skön satt och prata ett tag, sen dög hennes moster upp, hon var verkligen trevlig. =)
Sen dök hennes tjej kompis upp och vi kollade film och åt Godis hähä. ;p
 Fick otroligt mycket sammandragningar bara så blev lite rädd och ringde mor.
Runt 10/11 snåret på kvällen skulle jag åka hem fick vänta på bussen i en kvart 20 min, sen kommer bussen och den var helt tom bara en jävla svartskalle som körde och han kunde inte köra överhuvudtaget för det första så körde han otroligt snabbt, för det andra så bromsade han i sista sekunden när han skulle stanna eller svänga eller köra runt en rondell  för det tredje så höll han bannemig på att krocka så jag vart livrädd och hoppade han bussen i jordbro och knallade till v.h =/
kom hem och det kändes som jag aldrig skulle lämna min säng igen. =p

Tjing !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback