21.e graviditetsveckan.

Heloj!!
Usch vilken kräk morgon det har varit för mig,
Har mått så illa,
Sedan kollade jag på tv och åt frukost det fick jag behålla. =)

Kevin började sparka, han har varit otroligt vild hela dagen.
Jag har kommit till 21:e graviditets veckan och jag hoppas allting går vägen för lillkillen i magen. =)

Sedan började jag städa lite, kom inte så specielt långt med den saken,
Var i stort sätt hungrig hela tiden, så ställt mig och lagat mat,
När jag stog och lagade maten och pratade med Veronica i tele så kommer min idiot bror ner och in till köket,
Så frågar han om jag pratar med honom, sen frågar han om jag har damsugaren,
Då lämnade jag maten på plattan och gick in i mitt rum och fick sån kraftig panik ångest att jag knappt kunde andas och fick tillbaka blick för det han gjorde mot mig och började i princip stor gråta.

Sedan lugnade jag mig efter ett tag, hämtade andan och skrev till gubben via sms vad som hände.
Vi kom fram till att vi måste försöka få bort han från det här huset, men vi fann inga ideer om hur en. =/

Sedan har det bara varit lugnt, suttit lite här och lyssnat lite musik, kollat lite tv.
I stort sätt inte orkat göra något annat just idag, Funderar på att städa lite till,

Har så mycket att göra egentligen och så mycket att tänka på innan Kevin kommer till världen. =)
Nu tänkte jag gå och äta någonting iaf. =)

Ha det coolt !! =) Tjingeling / Wictoria.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback