Två dagar. ♥


hejsan allihoppa.
ja som sagt så har jag och tony varit i hans föräldrars lägenhet i två dagar,
Otroligt mysigt har vi hafft det, ätit god mat gottat oss med godis och sånt och myst framför tvn osv.
Därför har jag inte hunnit skriva dom har ju inget internet.

Kevin har varit i full gång hela tiden, han har ju som sagt fixerat sig nu och har fötterna mot mina revben,
i två nätter när jag sovit har min älskling hållt om mig när vi sovit sked och haft handen på magen,
Kevin har lekt inne i magen mot pappans hand när jag sovit. =)
Älskling blev så glad och var tvungen att berätta det dom här två morgonena, så jäkla söt. =)
Han sover aldrig nästan, då och då bara. =) ♥

Var på mvc med älsklingen och anett igår ( torsdag),
Mätte kevin , han var 27 cm och sprattlade när hon skulle mäta,
Hon hade väldigt svårt att hitta livmoderns slut för den var så högt upp och då sa hon " haha du kommer verkligen inte få en liten bebis " =)  så lyssnade vi på hjärtat och det varierade precis som vanligt. =)
Så kevin mådde jäkligt bra, han ville ha uppmärksamhet och levde rövare i magen hela tiden =) , i slutet på mötet så började han hicka jätte mycket så sött min ängel! .♥

Min barnmorska sa att jag nog kommer få mycket mjölk åt kevin så det räcker och blir över för att jag läcker så mycket nu. =) Om några veckor är min ängel i min och gubbens famn. <3 ♥

Mamma älskar dig vår diamant du ska bara veta, du växer och växer och lever ett livligt liv jag blir större och större för varje dag som går. =) ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback