Torsdag.

idag
Jag vaknade och besökte toaletten sen åt jag frukost och funderade på min knäppa dröm jag hade inatt,
Drömde att jag fått kevin och att tony var i handen och knarka med sina vänner på nyårsafton och söp och jag åkte och letade upp han och stog och skrek och skrek på han sen slog jag honom och sa att han aldrig mer skulle ta kontakt med mig eller kevin igen sen hade jag tagit kevin som låg i barnvagnen och gott min väg sedan vaknade jag. =/

En hemsk dröm måste jag själv säga.
Sedan efter jag ätit så började jag städa lite och lyssna på lite musik sen bar det av ner till centrum och möta anett och gubben, sen bar det av till MVC . =)
Kevin har blivit så otroligt vild :) , känns skönt att han visar att han faktiskt lever, han satt och boxades på mötet sen började han hicka haha och efter han hickat började jag hicka. =)
vår lilla skrutt kommer snart wiiiee, det bästa som hänt mig, han bara växer och växer min son.

Nu är jag hemma och äter choklad och funderar på att städa lite till och gå ner och handla läsk till Andra avenyn ikväll har ju fullt med godis så det är bara svulla. =)
Kevin Benjamin Mathias Åslund Pettersson är min son det !! :) <3

Mamma & Pappa älskar och längtar efter dig bejbuus.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback