Torsdag..♥



Vilken härlig dag, Först pratade jag i tele med söta beckis, och fick se lilla my som har blivit till Stora my nu i cam, hihi. =)
Jag är tydligen Beckis tjocka Val haha =p Snällt gumman.
Sen mötte jag lilla gubben för vi skulle åka till farsta och möta anett och köpa första året bok och äta och fika.
Grejen var att när vi väntade på anett så la jag min väska på bordet,
Jag har blivit så jävla klantig så jag glömmer ju väskan med dyra saker i delvis min digitalkamera så vi fick ju panik när väskan var borta men en snäll människa hade lämnat in den som tur var. =O tack tack tack liksom.

Riktigt myspys må jag säga, Stora tallrikar med pasta sallad guud så gott det var, med cola till och macka. =D
Sen tog vi en kaffe latte till efter och jag åt en till macka . =p
Sen åkte vi och hämtade baby boxern jag fastnade såklart där inne på alla baby saker och ville köpa allt sött som bara gick.


Sen åkte vi hem iaf, och nu sitter jag här håller på att somna och kissa på mig.
Lilla prinsen har sparkat och dragit i navelsträngen hela tiden och jag och beckis kom fram till att hennes dotter skulle bli tillsammans med Kevin. =) Right beckis? ;) hahaha.





Mamma älskar sin lilla prins över allt annat fast han ligger i min mage. =D  ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback