Torsdag..♥



Idag har varit en lång dag, sov äntligen som en stock hela natten vaknade rätt sent,
Sen mötte jag sandra och vi gick hem till mig en stund pratade lite, sen åkte vi och mötte min mor som skulle ge mig pengar till alvedon till min tand,
Så kom vi på att vi kunde sätta in pengarna på mitt konto och ta ut en hundring ist, så vi var lite luriga och gjorde det,
Först gick vi och kollade på nya telen jag ville ha, men den var så klumpig så ville inte ha den längre, utan hitta en annan som jag totalt fastnade för runt 5 tusen. =)
Sen köpte vi alvedon och åt på donken och pratade.
Sedan gick vi till en affär och köpte jätte söta och varma vantar till kevin som håller värmen bra,
Så sa Sandra att jag kunde få en kasse kläder till kevin av henne, och det tackar jag absolut inte nej till =) Så snällt.

Vi har haft en trevlig dag mycket skratt, och kevin har fått mycket kärlek och klappningar runt omkring. =)
Nu sitter jag här med kevsan i magen ska snart sova ska ju till mvc imorgon.
Kevin sover redan så hoppas han gör det när jag lägger mig också. hehe =)


Mamma älskar dig min prins. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback