Tisdag. ♥



Skulle eventuellt gå in i vecka 29 idag, men är nog i 32 så ja vi får se. =)
Var ute och promenerade med Madde och trulls igår,
Det blev en lång med härlig promenad och jag tackar henne för det annars hade jag väl ruttnat. tack gumman <3 .
Hehe typiska förverkar när jag går så har lust att sätta mig på plats för att det gör ont,
Sen sticker det på sidan av magen när han kommer åt närver, hehe min busunge. =) ♥

Vi träffade också på melina och kajsa och dom var genast på min mage, hehe så sött.
Melina fick känna min lilla prins. =)
Madde vågade inte känna med sina kalla händer, gumman du är väl för go. ♥

Idag ska jag troligen träffa Christine och gå en promenix med henne. =)
Min lilla prins i magen sover just nu, men han börjar ge gärnet när jag rör mig. =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback