Tisdag..♥


Måste bara skriva av mig lite.
Ställde klockan på 06:00 för att jag skulle ta 08:07 tåget till huddinge och göra ultraljud,
Vaknade 05:00 och tyckte det kändes onödigt att somna om så jag gick upp och åt och gjorde i ordning mig alla andra sov haha. =p
Men tony hade glömt sin mobil i haninge komun bilen, så vi bestämde ti och plats . =)
i vilket fall som helst så kom vi till huddinge och vi sprang igenom hela sjukhuset upp och ner för att försöka hitta till ultraljuds motagningen. =)

så kom vi dit och skulle göra ultraljud, han hade växt på sig extremt mycket,
Han rörde sig och sparkade mot apparaten han blev lite tjurig och ville inte visa sig, han hade händerna för ansiktet i princip hela tiden ibland tog han bort dom, han vinkade till oss och svalde fostervatten och gapade ett par gånger sen la han armen på sidan av kinden och putade med läpparna och den bilden fick vi.

Haha han är som sin mamma putar tidigt med sina läppar. =)
Sen fick vi en bild när han vinkar, sen ville han inte visa sig något mer, fick ligga på sidan och grejsa för att försöka få han att ta bort händerna från ansiktet, men han var ju så stor. =D

Han är ju så jädrans söööt guud vår lilla prins alltså, vår diamant vårt mirakel vi älskar dig !! ♥


Emily ♥♥ » 2008-10-29 | 12:20:38
URL: http://emsiss.blogg.se/

Sicken liten going =)

Jag har tagit lite bilder, får väl lägga in dom lite senare kanske.. hhihi!

Fick ni se hur stor Kevin va? Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback