Söndag..♥



åh gud vad jag längtar tills imorgon då jag och älskling ska åka och kolla på lägenheten. =)
Har märkt att när man längtar till något så går det så himla segt.
Jag har väl i princip bara legat och segat hela helgen har varit så döttstrött,
Kände bara att jag ville vila upp mig den här helgen, flyttar nog i veckan. =)
Lill prinsen har ju sån energi så han kan ju ligga och boxa och sparka på mina revben och trycka upp fötter och ben och armar och dra i navelsträngen hur mycket som helst haha. =)

I vilket fall som helst så Hade jag en jädrans irriterande tandvärk på höger sida inatt så svårt att somna,
Nu sitter jag här och mår lite smått illa och känner hur kroppen blir tyngre och tyngre.
Sen längtar jag ju till ultraljudet på tisdag, vi måste åka härifrån 08:22 gud vad tidigt, men det är värt det. =)






Mamma och pappa älskar dig lill prinsen. ♥
Emily ♥♥ » 2008-10-26 | 11:55:56
URL: http://emsiss.blogg.se/

BM gissade på en liten pojk, så förmodligen är det det =) Men det var bara till 60% säkerthet, så vi får se ..



Ja han är underbar.. :D Går du hemma nu eller jobbar du?

Hur vet man om bäbben drar i navelsträngen? Det låter roligt. Haha!

Emily ♥♥ » 2008-10-27 | 13:16:08
URL: http://emsiss.blogg.se/

Japp det var hon som sa det :D längtar tills den 6e då det är säkert.. hihi!



Usch det låter jobbigt, men det är väl skönt att vila då man behöver det, själv tycker jag det är döden att gå hemma men det är väl för att jag inte kan htta på något just nu - SEGT! =S



Haha det lät roligt.. vilken vecka kände du det första gången?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback