Söndag. ♥


 Igår kom pappa Tony hit, vi kolla på sverige - portugoal , han hade handen på magen hela tiden,
 Kevin hejade på sverige haha vilket liv det var på min son. =)
Han slogs med älsklings hand och drog sina fötter och händer över magen så tony blev lite rädd och sa " förlåt gubben " =p Och han bara fortsatte hoppa omkring i magen när älskling somnat,
Och när jag somnade så vakna tony och då sparkade han mot handen igen berätta han. =)

Idag har jag fått otroligt mycket förverkar som gjorde så ont,
Jag och mor satt och diskuterade om jag var längre in i graviditeten en vad som var sagt,
är allmänt förvirrad, jag räknade hade sagt fel till min barnmorska Sa att jag fick mens i april,
men så var inte fallet, Fick aldrig mens i april utan hade mens 14;e mars ägglossning 28/29 :e mars då jag blev gravid, Enligt datorn är jag i vecka 30, så jag får nog reda på svaret om 2 veckor förhoppningsvis på ultraljudet.
 Är bara så förvirrad =/ .
elin » 2008-10-12 | 16:13:53
URL: http://thereign.blogg.se/

jag gillar din blogg, den är intressant att läsa! (:

elin » 2008-10-12 | 21:51:52
URL: http://thereign.blogg.se/

sv: ja visst kan jag det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback