onsdag..♥



Nätverksmöte idag, men innan så ska jag och anett gå och äta något i närheten,
Det håller ju ändås på i 3 timmar, blä jobbigt.

Har iaf duschat och klätt på mig och ska snart sminka mig lite,
Men mår fruktansvärt illa och älsklings ängel möblerar om i magen, och trycker upp ena foten haha =)
Är ju så himla trött själv, men det är en jäkla energi på lill prinsen. =)

6 Dagar kvar till tillväxt ultraljudet, längtar tills att få se han igen, får aldrig nog fast jag möter honom om bara några veckor.






Mamma älskar dig min älskade lill prins.
Rebecca » 2008-10-23 | 14:19:19
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

OMG du äe tjockis!

kanske borde banta? hahahaha XD

nej va elak jag äe nu.. haha men jag blev iaf av med min mage :D

hahaha... oooh vill se din prins snart...

sköt om dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback