Onsdag..♥



Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte sovit en blund på hela natten,
Har haft sån obeskrivlig smärtsam tandvärk som jag bara velat gråta och skrika och allt sånt där,
Har haft så ont att jag borstade tänderna mer en 50 gånger och sköljde med listerin ständigt för jag hoppades det skulle lägga sig så jag kunde sova, men icke, jag värmde däremot också vatten och hällde i min "flaska" med päls på som man ska ha på magen och hade på kinden men det hjälpte inte heller så fick verkligen panik,

Som tur var skulle jag till tandläkaren 20 över 9 idag morgon, fast kom dit tidigare och bad om en akut tid för att jag hade så ont, så fick det och dom rotfyllde min tand, Kevin låg och sprattla som en tok. usch vad det smakade efteråt. =/
Men värken försvann och det är jag så jäkla glad över alltså, hade inte stått ut annars, Tackade faktiskt tandläkaren jätte mycket haha . =)

nu sitter jag här och har precis ätit och är rätt trött och kevin sover eftersom han inte fick göra det sen igår eftermiddag.
Funderar på att städa lite om jag orkar, eller sova.


Kevin min älskade bäjbus, du är mammas änglabarn. =) ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback