Måndag. ♥



Jadu måndag då, Älsklings rättegång men inte så bra att följa med eftersom att jag får jätte mycket förvärkar när jag går,
Det suger verkligen att vakna halv 6 på morgonen av illamående,
Sen har man ju en liten skruttis som sparkar och rullar runt inne i magen och vill ha mat/Näring. =)
Igår kväll var det jätte svårt att somna ialla fall, Kevin Låg och var otroligt livlig och skulle göra volter hela tiden, men tillslut när han la sig till rätta så somnade han =) .

Har ringt barnmorskan nu och lämnat in ett medelande angående igår så hoppas hon ringer upp så snabbt som möjligt.
Kevin jag är så otroligt underbart glad att jag bär på dig och känner dina rörelser och snart har dig i famnen,
Fast jag kan få små panik då och då när jag vet att det inte är långt kvar. =)


Mamma och Pappa älskar dig vårt hjärtegryn.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback