Måndag..♥



Var och kollade på lägenheten idag med tony, anett min handläggare och min och tonys handläggare på familje enheten.
En liten 2:a och den var helt ny och fräsh så inget fel på den.
Men fick lite panik i början när vi kom till sätra, har ju aldrig varit där förut och hittar inte någonstans varken till affären eller pendeltåget så har ingen aning hur man kommer därifrån osv,
men tony höll om mig väldigt ofta och det fick mig trygg och gjorde att jag kunde andas lättare.

På mötet studsa hela magen men försökte att inte koncentrera mig på det men det är inte så lätt han är otroligt stark i båda armar och ben, så när han slåss där inne och kör tajk wando eller vad det heter så hoppar hela magen och alla ser det. =p
Mamma och jag pratade nyss och hon har en förmåga att kolla på min mage så hörde han att vi prata om honom så han började sparka hej vilt där inne så magen hoppa åt alla håll och mamma började skratta och var tvungen att känna haha. =)



Mammas älskling! Du är väl för goo!!  ♥

Emily ♥♥ » 2008-10-27 | 18:30:11
URL: http://emsiss.blogg.se/

Ja vi får se, blir chockad om det skulle va en tjej när vi kommer dit :D



Jag har reumatism i vanliga fall också, men inte alls så här starkt, brukar bara komma lite då och då men jag kan i vanliga fall gå, så jaghoppas det går över sen annars vet jag inte vad jag gör!!



Jag går in i vecka 26 på onsdag, så det kanske kommer snart då(:

Emily ♥♥ » 2008-10-28 | 11:47:55
URL: http://emsiss.blogg.se/

Vi ska kolla den 6e november.. så det är inte långt kvar nu:D Jihuu!!!



Det är värre för att jag fått sluta med mina mediciner pga graviditeten.. så jag hoppas att det blir bättre när h*n är ute (ska inte amma, bäbisen mår nog bättre om den har en glad mamma som kan ta hand om den och gå ut o gå osv.. kan inte ens ta hand om mig själv just nu:)



Blogga lite mer om din mage nu.. Så mysigt med magbilder,hihi! Hoppas du och lille Kevsin har det bra! Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback