Glad. =) ♥



Först och främst vill jag tacka Elin för den här jätte fina bloggen. =) Tack för hjälpen tjejen.
http://thereign.blogg.se/  är hennes blogg, spana in. =)
Nu blir det mycket roligare att skriva och kika in. :)

Sen är jag så glad för jag var och fika med Anett i handen idag, hon åt sallad och jag köttfärspaj och cola och masarin,
Otroligt gott må jag säga, så vi prata lite.
Vi ska åka i veckan och handla en " Första året " bok till Kevin där vi kan klistra in bilder och skriva. =)
Hon ville ge oss en present, sen har hon en bilbarnstol till oss, så jäkla go hon är. =)
Men i vilket fall som helst så skulle hon prata med hanna ( min handläggare) om pengarna till vagnen,
Baby lux kombi vagn och sånt där. =) Älskad vagn må jag säga.

Min lilla bebis har varit lite livlig och så, just nu sover han för jag gott så mycket. =)
Det ända som är fel idag är att min idiot till bror är hemma och jag är utan min älskling och jag har en jävla tandverk. =/


Mamma älskar dig kevin benjamin mathias.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback