Fredags natt.


Fullt liv inatt verkligen.
Veronica och Marina kom in och väckte mig halv 3 och hälsade,
Snällt av dom, Sedan mådde inte Veronica speciellt bra så hon fick lägga sig bredvid mig i sängen så pratade vi,
Alla var så stupfulla speciellt Veronica haha,
Hon skulle vara på kevin hela tiden och pussa på han ( på magen ) och klappa magen hela tiden så gulligt, =)
Sen upprepade hon " åh måste köpa dop present " flera gånger =p .
Kevin vakna naturligtvis och började sparka och röja, sen kom Jonnie in i rummet ingen aning om vart han kom ifrån troligtvis min bror som dragit dit dom. = O .
men iaf så satt vi och åt mackor sisådär 4 halv 5 på morgonen och alla skulle naturligtvis äta,
Det tog ungefär en halvtimme för veronica att få i sig en macka. =p haha
Jäkla fyllkajjer alltså, hehe.

Sedan ville ju inte Kevsan sova när jag väl skulle sova utan han var så envis och bara låg och boxades runt och vred på sig för fullt, inte undra på att han är trött idag när han inte fick vara ifred inatt haha. =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback