Fredag.



JÄVLA DRÖMMAR

Det hela började att jag var hemma hos Melissa som bodde nedanför mig, vi beslöt oss att handla godis på vivo,
Så när vi betalat och håller på att packa ner så utbrister Melissa " Fan känner igen den där tjejen " Jag tog ett steg bakåt så hon gick in i mig så sa tjejen " nej du känner inte igen mig för jag är inte vegiterian" =/
Så helt plötsligt utan att jag var berädd så slängde hon ner mig på marken och tröck skit hårt på magen och jag bara skrek " Hon dödar mitt barn " skrek och skrek och försökte ta mig loss men ingen gjorde något alla bara kollade,
Så vaknade jag ur drömmen genom att jag inte fick luft och mina tårar bara sprutade,
Jag tog händerna på magen för att känna att kevin levde och han låg och sparkade för fullt, han kände av min oro.

Så lugnade han genom att säga " Mamma kommer aldrig låta något hända dig, Mamma är här och skyddar dig min älskade son " då kände han sig lite lugnare.  ♥

Mamma älskar dig bäjbus mer en allt annat jag lovar dig att skydda dig med hela mitt liv.  ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback