Fredag..♥



Idag blir det att flytta till lägenheten med gubben.
Får schuss härifrån vid tolv med all packning,
Efter det ska vi inviga lägenheten och äta god mat och sånt där, ska bli riktigt mys att alla vi tre får umgås på det sättet vi vill nu som riktiga föräldrar med vårt barn. =)
Jag bara älskar tanken.
Kevin är nog lika glad som jag är han sprattlar för fullt har en känsla av att han ler. =)
Inatt när jag låg och längtade på den här dagen så tröck han ut både fötter knäskålar och händer som vanligt så ville jag peta lite på dom och då tog han bort dom och tröck ut dom på andra ställen i magen,
Han har nog redan svart bälte i boxning och karate. =p

Hur som helst så ska jag väl packa ner resten nu sen vänta på att schussen kommer och hämtar mig.
Borde nog äta lite snart också mår ju så illa.


Bäbis love you  ♥
Emily ♥♥ » 2008-11-02 | 19:30:56
URL: http://emsiss.blogg.se/

Åh ni ska också flytta? Visst känna det mysigt att man börjar sitt nya liv i sin nya lägenhet :) Hihi!



Jag vet inte hur stor den är, BM ska nog mäta den nästa gång har jag för mig.. eller vad det nu är dom mäter när dom mäter från naveln & blygdbenet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback