Fredag..♥



Jag och älskling var på mödravården,
Först och främst fick jag lite papper, kopier av min jounal,
Sen tog vi Blodtryck och det var lågt men bra. =)
När hon skulle Känna om han fortfarande var fixerad så kände hon att han var det, och älskling fick känna kevins huvud,
Han blev helt lysande av lycka fast han tyckte det var lite läskigt, så söt =)
Sen skulle hon mäta och då var han så sur så han sparka och boxades med händerna så hela magen skaka så tony sa " ojojoj gubben då" Min barnmorska sa " oj förlåt kevin att jag störde dig" hon såg nämligen också att hela magen skaka. =)
Sen skulle hon lyssna på hjärtat, hans puls var låg men bra, men han var fortfarande sur så han sparka mot dopptonen. =p


Haha vår lilla prins vi älskar dig verkligen!! ♥



/ Mamma&Pappa
Emily ♥♥ » 2008-10-25 | 15:31:07
URL: http://emsiss.blogg.se/

Ja det är väldigt jobbigt.. men men sånt är livet :)

Vem är du föressten? Såg att du också var gravid, vilken vecka är du i? :D Kram från oss!

Emily ♥♥ » 2008-10-26 | 09:05:25
URL: http://emsiss.blogg.se/

Ja, nu kände jag igen dig :D Förstår att du hoppas på 33 då! Hehe.

Ja den mår allt bra, den är hela galen inne i magen... så söt =) Så ni vet kön, va roooligt. Vi får reda på det den 6e november - Såå spännande!

Kevin heter min lillebror.. jätte fint namn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback