Det gick ju bra på mötet, ska åka och kolla på en lägenhet nästa vecka,
Får se om jag säger ja till den eller om jag bara blir spy färdig av den, hehe.
Sen så fick jag reda på mycket annat bra också, tex pengar. =)
Pappa Tony såg hur kevin sparka på mötet, haha.

på hemvägen åkte jag mor och far förbi konsum och handla jordgubbskräm, sprite och chips till mig,
sen tog jag och alexandra en rätt lång promenad och pratade så hela tiden rann iväg,
Fick jätte ont i ryggen och sammandrag efter en lång stund, så var tvungen att sätta mig utanför pressbyrån som en luffare haha, men vad gör man inte när man är gravid. =)



We loves you Kevin. ♥


Rebecca » 2008-10-23 | 14:17:27
URL: http://myzansmamma.blogg.se/

hahah vilken tjockis du äe gumsan!!!

Va härligt att det gick bra på mötet nu va fasiken det var fö möte hahah :P

take care <3

Emily ♥♥ » 2008-10-25 | 15:35:40
URL: http://emsiss.blogg.se/

Mmmmmmm jordgubbskräm! Är beroende av det nu, med iskall mjölk. :D Mumsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback