Bäjbuuus. ♥


Åh lilla Hjärteprins, jag undrar så om du är i 31+0 idag. =)
isf är det ju så lite tid kvar tills vi alla 3 möts,
Var och kollade till dig idag, du var inte still någongång baby,
Du var fortfarande fixerad med huvudet i bäckenet,
Barnmorskan tog mina händer och lät mig känna ditt huvud,
Det blev så sagolikt att jag kände ditt huvud med mina bara händer, drömde mig bort att jag hade dig i min famn,
Du blev lite arg när hon letade efter slutet av livmodern så du sparkade till hennes hand, =)
När vi skulle lyssna på hjärtat då var du så nära dopptonen så det hördes så otroligt tydligt, men du sparka bort den en gång. =) Det låg på 136 , sen 146 och varierade. =)
Nu sitter jag här och du är fortfarande inte still, nu boxar du i magen med händerna och ger små sparkar på revbenen,
Jag ser dig framför mig när du ligger på rygg och sprattlar i min famn älskade ängel,
om 11 dagar får vi se dig igen vårt hjärtegull,
Hoppas vi får veta om du kommer 18:e december eller inte, är glad vilket som, har en känsla att jag föder tidigare. =)
Du är vår framtid, Vårt allt, Vårt solljus i livet som vi bara väntar på att få komma närmare,
Du värmer oss av din kärlek som du sprider ut där inne i magen.
Finns inga ord för hur längtan du är och hur mycket vi älskar dig, det är så obeskrivligt så det känns som en saga.


Mamma&Pappa älskar dig vår Prins Kevin Benjamin Mathias. ♥
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback