Torsdag ♥


18;e december fortfarande ingen bebis.
Men inom 3 veckor har jag han iaf förhoppningsvis. =)
Får inte gå själv ute om förlossningen skulle starta så får ta det lugnt hemma, gå en promenad med tony sen.
Ska till mvc imorgon igen så hon får kolla upp mig, min magkatarr har blivit så kraftig usch. =( Men inte får jag äta min magmedicin jag ätit varje dag som jag får utskrivet av läkarn innan jag blev gravid, * Klag klag * =(

Tony är och gymmar, sen när han kommer så ska vi äta Biffstråganoff med potatis och baguett vitlök i ugn, ska blir smaskigt, 6 dagar kvar till julafton hihi bara längtar till julbordet och julklapparna speciellt mammas köttbullar fyfan vad goda dom är alltså. =)

Kevin lät knappt mig sova inatt, han vaknade när tony vakna 3/4 gånger denna natt, så låg och vred mig och halsbrännan steg uah, och medicinen mot halsbrännan glömde jag hos mina föräldrar så pappsen får ta med lite stuffs imorgon.
Kevin kom ut nu då hihi blir arg på mina verkar som bara är en kvarts mellanrum.

Mamma älskar dig KEVIN !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback