Torsdag.

Igår åkte jag med anett till mariefred och till hennes land så himla mysigt,
Vi ska åka dit i sommar med kevin tänkte vi hon har så mysig tomt mycket natur bra promenadsvägar med vagn och bad ställe längre ner. =)
Hur som helt så stanna vi där och fika och sådär, men när vi skulle hem så börja olje lampan lysa,
Och det stor " Chek olje " någonting, så hon ringde sin man och berätta han sa att vi absolut inte fick åka först vi kollat oljan så vi stog fast på sidan av en väg mitt ute i ingenstans, så märkte vi att det inte fanns någon olja, så anett höll på att skita på sig och jag fick panik och börja genast tänka " jaha gud vad roligt nu får vi sitta här tills någon kommer med olja " haha men vi tog bilen och åkte till närmaste mack som var i gnesta. =) Så vi kom därifrån tillslut.

Idag blev jag väckt av kevin som kände på sig att pappa tony gick till jobbet,
La sina små tossar på revbenen och sparka och tröck ut sina fötter,
Verkade som han ville säga till mig att hans pappa gick till jobbet nu, börjar blir van har ju pågott sen vi flytta hit. =)  <3


Sen har jag städat lite och åkt och handlat paradis ask mjölk och havregryn så har jag bara suttit i soffan och gottat mig,
Ska tina fläskfileen nu och ta fram potatis så ska vi äta vitlöks baguett. =)
Andra avenyn idag klockan 8 får inte missa. <3

Mamma älskar dig Kevin benjamin mathias <3
Du är ju helt klar, nu väntar vi bara på att du ska bestämma dig för att komma ut. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback