Torsdag. ♥


Igår kväll så låg tony och myste med lilla prinsen i magen tills han somnade med huvudet på magen sen gled hans huvud ner så hans huvud hamnade i min famn med ansiktet mot magen,
Gud vad underbart det såg ut, ville verkligen ta en bild men vill inte röra mig för att han kanske vaknade då, mina älskade pojkar,
Kevin puttade först pappa tonys huvud men sen somnade han med tillsammans med pappsen.
åh vad gulligt ville bara fälla glädjetår. =)
Satt och drömde mig bort när kevin är ute och myser med oss vilken lycklig familj vi är då.
Älskade lilla prins förstår inte att du får plats i en mage jag förstår heller inte att mitt eget barn snart kommer ut från mig.
Det är helt otroligt, vi dagdrömmer om dig hela tiden vill pussa din mage och dina små tossar,
Din pappa vill pussa din lilla rumpa hihi. =D

Kan sitta och skriva hur mycket som helst, det är så sagolikt så himla underbart och en sån enorm lycka att snart ha dig här, vi älskar dig så himla mycket vår underbara son. Aldrig ska vi sluta älska dig, Aldrig ska vi låta något hända dig!



Snart bär det av till västerhaninge till tandläkarn hemskt nog sen äta middag med mamma. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback