Tisdag..♥


Hehe gud vad mysigt det var igår när tony myste med kevin och prata och låg och pussa på han,
Det älskade vår lilla bebis. =)
Glömde ta ett kort igen men telen låg på bordet och jag ville absolut inte gå bort det var så mysigt.


Idag ska jag hälsa på mor och far och äta middag med dom och klä deras vita julgran. hihi
Ska bli väldigt mysigt, sen blir det andra avenyn ikväll.


Kevin är ju så himla go alltså, varje gång han rör sig så börjar jag nästan gråta av längtan,
Vill verkligen ha han här ute hos oss,
Tanken att vi ska bli en riktig äkta kärleksfull familj med vår lille prins får mig att rysa i hela kroppen av glädje.
Känna den känslan det trodde jag verkligen inte,
Gud så underbart det går inte beskriva med ord hur mycket jag älskar mina pojkar, och hur mycket kärlek dom sprider till mig och rakt in i hjärtat, ALDRIG ska jag sluta älska dom !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback