Tisdag.

En dag kvar till julafton, spännande spännande.
Inatt var väl inte den bästa natten heller, fy fasiken vilka verkar hugg och tryck i mellangärdet uah,
5 till 7 min mellan verkarna nu, inte sovit en blund knappt inatt medans gubben sov som en stock,
låg bara och vänta på att den där känslan skulle komma att vi måste åka in,
Hur som helst gick jag upp vid 6 kunde ändå inte sova, sen drog jag iväg till spec mvc på fölossningen i huddinge,
läkaren kände på magen och sa att det kändes bra och att han sparka bra, och att ´förlossningen kan sättas igång när som helst, så får bara vänta, fick även göra ett till blodpro på mina lever värden.
Vi tror att han kommer på kvällen natten för då är dom som värst,

Imorgon kommer mina föräldrar hit och firar jul med oss, gud vad jag längtar till julbordet. =)

God Jul och Gott Nytt År !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback