onsdag.

` Wii ´
Var ju på mvc igår, min livmoder var 36 cm, kurvan var stor och hjärtat slog bra,
lite svårt att hitta lilla hjärtat bara för han knuffades hela tiden. =)
Barnmorskan sa att han nog var på Gång så får se, hihi ska bli spännande, verkarnas mellanrum är 15 till 20 min, så bara hålla tummarna då, tycker han borde komma efter jul ändå så jag kan fira jul här haha =P
lär inte vara så kul på bb.

Idag tar jag det lugnt, bäddat tvettat och lite sånt, vågar inte springa ute själv direkt med såna här mellanrum mellan verkarna, men älskling kommer vara hemma med mig och ta hand om mig om han inte åker och gymmar iofs. =)
Så det känns tryggt iaf, ska kolla på sista avsnittet av *bonde söker fru* klockan 8 ikväll iaf,

Min far är en snäll far han, han fyller på internet åt oss. =)
Jag älskar min Son mest av allt på denna gjord, är så glad av att han är i mina tankar, känner hans rörelser, får verkar och att veta att han är hos oss inom kort. <3
Magen har sjunkit ner dit den ska. =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback