Onsdag. ♥


Haft problem med att komma in på den här bloggen men fixat det nu som tur är.
Igår ( tisdag ) Mådde jag verkligen som en trasdocka, inte roligt alls.
Idag har jag städat lite, och nu äter jag pepparkakor med mjölk och färglägger min skiss jag håller på med och myser med kevin i magen. =)
Tony är på jobbet och när han kommer hem ska vi äta kyckling med ris, himla gott.

Kevin är ju så himla stor så när tony skakar på magen och säger " KEVIN VAD GÖR DU " som han alltid gör så gör det faktiskt ont för att han är så stor, och genast börjar han puta och då ska tony vara där med sina händer och leka med kevin haha jadu, Far och Son alltså. =) Sportkillar båda två jag är mest fotbolls tjej. =)

Fast vi älskar dig ändå Kevin benjamin mathias , du har förändrat vårt liv du är det bästa som hänt oss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback