Måndag.

Gud jag drömde så sjuk dröm inatt,
Drömde att jag skulle föda kevin imorgon ( tisdag ) då jag var i 35+0 typ,
Tony flängde runt i handen och jag var skogstokig på honom, min far och någon läkare sa åt mig att lägga mig på gräset utanför mig för att dom skulle göra kejsarsnitt, men jag ville inte det för att huvudet var för litet så jag vågade inte ta ut honom en om han inte skulle överleva jag ville åka till huddinge sjukhus och föda normalt för då skulle han överleva,
dom tjatade som attan och sa att det inte var någon fara att kevins huvud var litet,
Försökte få tag i tony men han var inte kontakt bar så fick värsta paniken så vakna jag. =/

Har än inte fått tag på tony vet att han jobbar med iaf,
Drömmen börjar kännas verklig om han inte svarar snart =O.
Tänkte åka till Skärholmen och handla en julklapp till mormor, sen tillbaka hit på möte kl 15:00 .
Köper nog donken där borta eller äppelpaj med cola, gotte gotte blev fett sugen. =)

Packade Bb väskan igår, det börjar ju hända grejer nu iaf.
min lilla prins förstår att det är trångt som attan inne i magen, men du fick ju massage igår =) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback