Måndag, 29 dec.

Hej igen gott folk.
Får be om ursäkt att jag inte varit inne och skrivit sådär, men haft så fullt upp.
Det har hänt massor sen sist, var tex på förlossningen i lördags kväll fick ligga med CTG på magen på sidan och andas igenom verkarna hade så himla ont, Älskling satt bredvid och höll mig i handen och pussa magen, väldigt stort stöd för mig, kändes bra att vara där med honom, blev så väl omhändertagna av dom urgulliga personalerna där.

Hur som hälst så gjorde dom kontroll på mig och det visade sig att jag var öppen lite mer en 1 cm men fick åka hem och vänta på att jag ska öppna mig 2 cm till sen åka in igen då får vi stanna och då är det dags.
Nu sitter jag här och andas djupt hela tiden täta verkar och massa hugg och ont gör det.
Vår lilla prins mår iaf hur bra som helst sa dom,

Det kan gå riktigt snabbt nu för mig att öppna mig, det är på gång det känner jag gör så ont.
Ett minus är att jag är förskyld som attan lite svårt att andas igenom verkarna då.

Amanda » 2008-12-29 | 11:36:26
URL: http://objektivperson.blogspot.com

naw, tror du det blir en liten 08:a eller 09:a ? :D

Sanna » 2008-12-31 | 21:27:06
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Grattis gumman till sonen. Hoppas allt gick superfint !

Massa kramar

Olivia » 2009-01-02 | 17:13:09

Förstått att ni fått eran lilla Kevin nu :)Grattis, Grattis, Grattis!!

Emily ♥♥ » 2009-01-19 | 19:43:43
URL: http://emsiss.blogg.se/

Läste på familjeliv att eran lille Kevin kommit nu:-) Va rooooligt. Grattis! Lägg in bilder och förlossningsberättelse - Så nyfiken! Hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback