Måndag. ♥


Idag kanske jag ska träffa anett,
Helgen har ju varit sådär väldigt strulig om ma säger så,
Men umgicks med alexandra i fredags medan tony gjorde bort sig,
Som tur var hade jag alexandra här till1/2 och hade himla mys. =)
sen har vi julpyntat och lite sånt resten av helgen, orkar inte skriva så mycket, mår jätte illa och är allmänt död. =/
Kevin har levt sitt eget liv där inne, han börjar bli så himla stor att det gör ont när man ska flytta på hans ben,
Sen dom där verkarna har hållt på hela helgen obeskrivligt ont.

Tänkte åka och shoppa lite julklappar och sånt idag men vet inte om jag får pengar. =/
Skulle ringa och höra med dom.


Kevin jag vill ha dig här, känns så ensamt och du är ju färdig.
Vi älskar och längtar efter dig ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback