Lördag.

Igår satt jag och gubben och kolla på tv och lagade mat och köpte gott till oss hela kvällen.
Kollade
på idol bland annat, Han tyckte alice skulle vinna men jag tyckte mer att kevin skule vinna för att han sjunger så jädrans mycket bättre.
Visserligen somnade jag när nyheterna kom kevin sov också, men Kevin vann ju gud vad glad jag blev.
Tonys bror och hans familj hade blijetter till finalen så dom var ju där igår vi skulle också varit där om det inte uppstog något.

idag är tony och jobbar och efter det ska han in till stan och handla julklappar,
Mina föräldrar kommer förmodligen på besök, så jag slipper vara själv, åker kanske tillbaka med dom sen. 
 
Lilla Kevin stryker mot magen och putar,
det är riktigt trångt där inne, men snart är han ute hos oss och sagan blir till verklighet. =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback