Fredag. ♥


Då var det fredag igen då och jag vill verkligen inte minnas förra fredagen, orkar inte gå i en oro att han ska göra något,
Får bara lita på vad han sagt eller rättaresagt tro,
Gubben försov sig idag tills min klocka ringde vid 7 tiden, när jag sa vad klockan var så hoppa han upp ur sängen och gjorde allt i en ruskande fart medans jag låg kvar i sängen och ba blä orkar inte gå upp,
Men han kom in och kramade mig och låg över mig knappt 2 min haha, sen pussa han mig och kevin hejdå och åkte. =)

Jag sitter och äter havergrynsgröt här med mjölk,
Blivit så otroligt sugen på mjölk igen som jag var i början på graviditeten,
Drack 3 glas mjölk rakt upp och ner igår då tony säger " gud vad mycket mjölk du dricker " haha ,
Men älskling jag älskar mjölk =D , det är både bra för kevin och mig och gott. =)

Ska till mödravårdenn idag vid 11.00 och kolla hur kevin mår. =)
Ska bli spännande att se hur stor min livmoder är nu, han växer ju som attan på bara någon vecka och han är ju en *stor* bäbis enligt min barnmorska och det känns ju verkligen att han är det haha =) .

Vi räknar kevins ankomst dag eftersom han är så envis precis som mig och tony så är det helt upp till han,

Tony tror att han kommer Jul eller nyår, Jag tror också där någonstanns, Mia tror om några dagar, mamma tror i slutet av december, haha får se när han vill komma då vår lilla prins. =)


Undrar hur stor han är när han kommer ut och hur mycket han väger.

Det är verkligen vrål tungt att gå och jag blir så himla glad när jag får verkar nu för tiden blir extra glad när dom är kraftigare en innan. =)


Hur som helst ska jag handla julklappar idag och troligen äta på china med tony, myspys. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback